tisdag 7 april 2009

Underbara MUF Södermanland

Jag är så lycklig, jag är så lycklig,
måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag
Jag är så lycklig, jag är så lycklig för att jag är med i Sveriges bästa distrikt SÖDERMANLAND!

Här är vi glada hela tiden och allt är toppen och helt underbart!

Idag har vi kampanjat på Thomasgymnasiet i Strängnäs och sedan har vi även varit i Eskilstuna. Där delade vi ut flygblad med anledning av att Eskilstuna kommuns politiker (socialdemokrater hela bunten givetvis) drar ned på pengar till skolan samtidigt som de glatt betalar Parken Zoo:s ständiga jätteförluster, helt sjukt tycker vi och vi tänkte göra allt för att visa det! Vi klädde ut Gustav till gorilla och mängder med flygblad delades ut till Eskilstunas befolkning. BILDER KOMMER SNART HOPPAS JAG!

Jag är lite ledsen dock, mina söta vänner Lina & Charles har nämligen lämnat Strängnäs efter att ha uppehållt sig här i nästan 4 dygn. Jag saknar de redan!

Nu ska jag ägna lite tid åt att planera den kommande MUF-våren i Södermanland. Tro mig när jag säger att den kommer att bli grym, den bästa på länge, kanske den bästa någonsin!

NU KÖR VI SÅ DET RYKER MINA VÄNNER :)

2 kommentarer: